❤️ مهاجرت کادر پزشکی به عمان / مهاجرت پزشک به عمان / مهاجرت نیروی کار به عمان


مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان و پیش نیازهای لازم برای آن

ارزیابی اسناد (جریان داده ها)
حالا چی مهاجرت کاری به عمان اگر علاقه مند هستید، بهتر است با مقدمات اولیه آن آشنا شوید. دریافت می کنم ویزای کار عمان قبل از هر اقدامی لازم است رزومه و مدارک خود را برای ارزیابی به وزارت بهداشت عمان ارسال کنید. ارزیابی درجه دپارتمان پزشکی و پیراپزشکی در عمان جریان داده نامیده می شود. در این فرآیند ارزشیابی کلیه مدارک تحصیلی از قبیل مدارک تحصیلی، ریز نمرات، سوابق استخدامی از قبیل گواهی اشتغال به کار، پروانه دائم، پروانه اداری و سایر اطلاعات مربوط به رزومه استخدامی بررسی می شود. کل فرآیند Dataflow تقریباً 2 تا 3 ماه طول می کشد و در صورتی که داوطلب واجد شرایط و تأیید وزارت بهداشت عمان باشد، از نظر تجربه و مهارت می تواند اجازه کار در عمان را داشته باشد.

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

شرکت در آزمون پرومتریک

پیش نیازها مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان در ارزیابی گردش داده ها تمام نمی شود؛ بلکه تمامی متقاضیان برای دریافت ویزای کار عمان باید آزمونی به نام Prometric را بگذرانند. این تست که برای جداسازی پرسنل مجرب پزشکی طراحی شده است، یک تست حضوری است و به زبان انگلیسی انجام می شود. این تست در اکثر کشورهای دنیا انجام می شود اما متاسفانه در ایران مرکز پرومتریک وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه برای شرکت در این آزمون کشورهای همسایه است. این آزمون به صورت مسابقه ای برگزار می شود و بسته به رشته داوطلب دارای 100 تا 150 سوال می باشد. داوطلبان برای قبولی در این آزمون باید حداقل به 50 تا 60 درصد سوالات بسته به نوع رشته پاسخ صحیح دهند.

باید اضافه کنیم که همه متقاضیان کار نیازی به شرکت در آزمون پرومتریک ندارند. تکنسین اتاق عمل و رشته های اطلاعاتی بدون نیاز به شرکت در آزمون تنها با تایید ارزیابی Dataflow می توانند ویزای کار عمان و مهاجرت به این کشور را دریافت کنند. علاوه بر این دسته، پزشکان متخصصی که چندین سال تجربه در زمینه صلاحیت خود دارند، نیازی به شرکت در تست پرومتریک ندارند.

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

از پیشنهاد شغلی تا اقامت در عمان

با پیش نیازها بس است مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان ملاقات کردم. پس از گذراندن دو مرحله قبل، طی 4 تا 6 هفته، با توجه به صلاحیت و تخصص داوطلب، پیشنهاد شغلی در قالب دعوتنامه کاری برای داوطلب ارسال می شود. با این حال، قبل از دریافت دعوت نامه، متقاضیان باید دو مصاحبه با کارفرما و وزارت بهداشت عمان انجام دهند. این دو مصاحبه به زبان انگلیسی انجام خواهد شد. بنابراین، متقاضیان باید تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشند.

این مصاحبه ها بررسی می کند که داوطلب تا چه حد آماده کار در عمان است. پس از انجام تمامی این مراحل و اخذ ویزای کار این کشور، هر متقاضی از 2 سال اقامت در این کشور برخوردار خواهد شد. پس از پایان این اقامت 2 ساله با صلاحدید کارفرما برای سالهای بعدی قابل تمدید می باشد.

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان

مزایای مهاجرت کادر پزشکی به عمان

اکنون که با مراحل اخذ ویزا آشنا شده ایم، زمان آن فرا رسیده که با برخی از مزایای مهاجرت کادر پزشکی به عمان نیز آشنا شویم. مهاجرت پرسنل پزشکی به عمان برخلاف بسیاری از روش های مهاجرتی، برای ویزا نیازی به مدرکی مبنی بر توانایی مالی و موجودی حساب نیست. این امر باعث شد تا پرسنل پزشکی با کمترین هزینه ممکن از ایران به عمان مهاجرت کنند. همچنین یکی از مهمترین مزایای مهاجرت کاری در عمان قانون اجازه همراه است. با کمک این قانون متقاضی می تواند به همراه همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود به عمان مهاجرت کند.

پس از اقامت در عمان امکان تحصیل فرزندان متقاضی در موسسات آموزشی با کیفیت در آن کشور وجود دارد و فرزندان کادر پزشکی می توانند در آن کشور ادامه تحصیل دهند. زندگی و کار در عمان نیازی به مدرک زبان انگلیسی یا عربی ندارد، اما تسلط به این زبان ها می تواند به شما در پیشرفت کمک کند. خوب است بدانید که پس از دریافت اقامت، می توانید ملک در عمان خریداری کنید.

امروز با مهاجرت کادر پزشکی به عمان آشنا شدیم و برخی از شرایط و مزایای آن را مرور کردیم. اگر شما نیز چنین شرایطی را دارید و این روش مهاجرت برای شما جذاب است و تصمیم به انجام آن دارید می توانید با متخصصین ما در موسسه رسا تماس بگیرید. موسسه رسا در تمامی مراحل همسان سازی و اخذ اقامت عمان از ثبت نام در آزمون پرومتریک تا دریافت پیشنهاد شغلی آماده خدمت رسانی به شما می باشد. سوالات و نظرات خود را در این زمینه در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید